Kui aga mingil põhjusel pole hooldust võimalik teha Eestis, siis saab seda teostada kõigis margiesindustes sõltumata riigist.
Küll aga pole margiesindustel pole võimalik teha erikokkuleppeid, tootjate poolt on ette antud reeglistik, mida tuleb järgida. Seega 1251 kilomeetrit või 32 päeva peale ettenähtud aega tähendab tõenäoliselt katkenud garantiid.
Citroeni esindaja vastas, et neil on lubatud eksimisruum 1 kuu või 1000 kilomeetrit. Hooldust võib vajadusel sooritada ka teise riigi ametlikus margiesinduses, kuid kindlasti tuleb alles hoida arve, sest nad oma süsteemis mujal tehtud hooldusi ei näe.
Toyota konkreetseid numbreid ei nimetanud ja ütles, et garantii ei katke automaatselt kohe, kui ettenähtud hoolduseaeg on ületatud ning iga garantiijuhtumit käsitletakse individuaalselt.
Garantiitööst keeldutakse, kui auto korraline hooldamata jätmine on otseselt või kaudselt vea põhjusele kaasa aidanud.
Väike tolerants hooldusaja üleminemisel on arusaadavalt lubatud, aga kuna hooldust tuletatakse 1000-3000 km varem meelde, siis oleks mõistlik see pigem varem kui hiljem teha. Võimalik on ka välismaal margiesinduse külastamine.
Peugeot puhul on lubatud 1 kuu või 2000 km ettenähtust üle minna. Lisaks ajalisele läbisõidule on ka hoolduse käigus tehtav väga oluline, et see järgiks kindlasti tootja ettekirjutust, mida ja millal tuleb vahetada, kas mootoriõli oli õige mark ja muud faktorid.