Tühja rehvi puhul on veeretakistus suurem ja seega kütusekulu kõrgem. Kui ettenähtud 2,5-baariselt tasemelt langeb rõhk 1,7 baarile, kasvab kütusekulu ligi 8 protsenti. Liitrihinnas on võib see vahe olla küll ainult 0,107 eurot, kuid kui sõita Tallinnast Tartusse keskmise kütusekuluga 6 l/100 km, on vahe 1,2 eurot. Paagitäie pealt võib vahet mõõta enam mitte müntides, vaid kupüürides.
5. Ka hübriid on säästlik ainult siis, kui juht seda tahab
Lisaks ökonoomsemale sõidurežiimile annavad tänapäevased autotehnoloogiad suure panuse nii kütuse kui keskkonna säästmisesse.
Elektri- ja bensiinimootoriga varustatud hübriidi, mis suure osa ajast liigub hoopis akusse talletatud energia jõul, võib pidada säästliku sõidu sünonüümiks. Samas, kui selle roolis tegutseda agressiivselt, on tootja prognoositud madalat kütusekulu väga keeruline saavutada.
Hübriidi puhul on väga lihtne jälgida, millal liigub auto edasi bensiini ja millal kütust mittekulutava elektrimootori jõul. Kui varasemad hübriidid hakkasid bensiini kasutama siis, kui kiirus ületas 50 km/h, siis moodsamad autod võivad elektri jõul liikuda kuni kiiruseni 100 km/h.
Samuti lülitab hübriid peatudes bensiinimootori automaatselt välja, mis tähendab, et foori taga oodates ei kulu kütust üldse.
6. Jälgi sõiduki aerodünaamikat
Katuseraamid ja suusaboksid katusel suurendavad kütusekulu 10-20%.