Aga kui oleks nii, et sõidad mööda kruusateed Lõuna-Eestis suvel ning siis on selle ääres silt “Seda teed hooldab Sinu auto heaks Alexela. Meie lähim tankla asub Võrus”. Samuti võib olla näiteks Harjumaal silt “Olerex hoolitseb selle tee eest aastaringselt, et saaksite iga päev tööle ja kooli.”
Võimalusi on palju, tähtis on see, et tanklakett läheks kohe inimestele kordi rohkem korda, kui ta seisab hea ühe autodega seotud põhilise probleemiga Eestimaal.
Positiivne kajastus garanteeritud
Loomulikult tekib palju küsimusi. Brändi vaatevinklist, et no mida, kontsertmajas käivad igal üritusel tuhanded inimesed, aga mööda seda ühte väikest teed sõidab päevas maksimaalselt paarsada inimest, et suht mõttetu auditoorium.
Aga täna eksisteerib kõikvõimas PR, sellisest brändi teeparandusest saab teha vägevaid uudislõike ja artikleid, et vähe pole. Ka Marko Reikopi ja Ringvaate saab kutsuda teeparandust avama ning pärast saab üheskoos süüa kohaliku memme tehtud lõunat.
Tekib loomulikult ka küsimus, et kas omavalitsus peaks lubama erafirmal parandada ja hooldada üldkasutatavaid teid, aga miks ei peaks? Dokumente ja hankeid ja ehituskontrolli tuleb sellises olukorras just kiirendada, seda kõike selle nimel, et tükike Eestit saaks jälle korda.
Ühesõnaga, tanklaketid mõelge, mis ühiskondlik kasu on teile käegakatsutav. Teie kabanossid ja kohvitopsid on kõik ju ka toredad asjad, aga teil on võimalus teha miskit Eestis paremaks nii, et päriselt jääte inimestele meelde ja miks mitte ka südamesse.