Mercedes viis abielupaari Tesla peal läbi raskeid katseid ja lammutas selle tükkideks

Foto: Scanpix/Reuters

Kui Monika Kindlein ja Manfred van Rinsum juunis Sitsiiliasse puhkama sõitsid ja oma Tesla Model X-i tuntud rendifirmale Sixt edasirentimiseks välja andsid, ei osanud nad ette kujutadagi, mis sellega edasi saab. Ja, mis veelgi hullem, kes on see maailma kõige hullem rentnik, kes nende armsale Teslale käed külge paneb.

Baierimaal elaval Monikal ja Manfredil on peres kolm Teslat ja nad rendivad neid oma äraolekul ka välja. Kui Sixt neile helistas ja Model X-i küsis, olid nad rõõmuga nõus, sest pakkumine oli hea, rääkisid nad Spiegelile.

Mis aga edasi juhtus, oli üllatuseks kõigile, nii auto rentinud Sixtile kui muidugi Monikale ja Manfredile endale.

Mõistus tõrgub uskumast

Nende õnneks või õnnetuseks oli kohe ka klient olemas, kelleks osutus Mercedes-Benzi arendusosakond. Tegu ei olnud lõbusõiduga, vaid suur autofirma korraldas abielupaari Tesla peal selliseid katseid, et mõistus tõrgub uskumast.

Nad võtsid auto algosadeks lahti ja panid uuesti kokku. Nad katsetasid autot Mercedese enda testirajal, viisid selle peal läbi vibratsiooni- ja kuumuseteste ja see pole veel kõik. Lisaks kõigele eelnenule sõitsid nad sellega Stuttgartist Barcelonasse ja tagasi, see on umbes 2500 kilomeetri pikkune reis.

Põhjuseks ilmselgelt enda peatselt turule tuleva elektrimootoriga linnamaasturi arendustöö, aga miks autofirma ise endale Model X-i ei ostnud, vaid selleks pahaaimamatult abielupaarilt renditud autot pidid kasutama, on suur müstika.

Kahjunõue on vähemalt viiekohaline summa

Sixt kinnitas, et nemad kindlasti sellist asja ei tolereeri ja on väidetavalt endapoolt kliendile sellise teguviisi juba kompenseerinud. Siiski ootab rendifirma nüüd, et Mercedes selle “vähemalt viiekohalise summa” kinni maksaks.

See, et võetakse konkurendi auto, võetakse algosadeks ja testitakse, on täiesti normaalne. Eriline on antud juhtumis see, et autot ei ostetud vaid renditi.

Teisalt, Teslat ei saa süüdistada väheses innovatiivsuses, küll on aga tehtud etteheiteid koostekvaliteedi osas. Kui nüüd Monika ja Manfredi käekäigul silm peal hoida, võib selguda, et äkki panid Saksa insenerid nende Tesla palju paremini kokku tagasi, kui ameeriklased.