Peugeot 508 GT saab nobeda hübriidajami

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Uus Peugeot 508 on haaranud tähelepanu oma pilkupüüdva disainiga nii sedaani kui ka universaal puhul. Autocar vahendab, et Prantsusmaa autotootja soovib lisada disainile ka haarava sõiduelamuse võimsa hübriidajamiga, millega kaasneb ka nelikvedu.

Esirattaid veab 1,6-liitrine bensiinimootor koos väikese elektrimootoriga, mis väljastab kokku 202 hj. Tagaratastele annab jõudu aga eraldi võimsam 101-hobujõuline elektrimootor. Käigukastiks on tõenäoliselt 8-käiguline automaat ja vajadusel saab kuni 49 km sõita ka puhtalt elektrijõul.

Kokku natuke üle 300 hj pakkuv hübriidajam teeb 508 GT mudelist kõige võimsama variandi. Kuigi taga on akud ja elektrimootor, jäävad pagasiruumi mõõtmed samaks seetõttu, et tehnika paikneb pagasiruumi põhja all, varuratta asemel.

Sama hübriidajami lahendus näeb päevavalgust veel enne 508 GT sedaani ja universaali ilmumist Citroeni tütarfirma DS 7 linnamaasturis.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.