Heli ja valgustust saab limusiini sees juhtida nuppude abil, mis ilmuvad vajadusel kahest konsoolist. EZ-Ultimos on pidev wifi, nutitelefonidele mõeldud laadimisdokid ja iPadi-stiilis tahvelarvuti autos leiduvate teenuste kasutamiseks.
5,8 meetrine sõiduk mahutab kuni kolm inimest ja on suuruselt Rolls-Royce Phantomi sarnane. 4. taseme autonoomsusega Ez-Ultimo peaks suutma sõita nii linnaliikluses kui ka maanteel.
Tegu on kolmanda isejuhtiva kontseptautoga sel aastal. Teised kaks olid Renault EZ-Go, mida esitleti kui linnaliiklusesse mõeldud sõidujagamisteenuse osutamiseks mõeldud sõidukit ning hiljem Eestit fotosessiooni tarbeks külastanud EZ-Pro, mis võiks täita näiteks pakiveo sõiduki rolli.
Nädala alguses esitletud EZ-Ultimo on nüüd EZ-perekonna juhi rolli võtnud ning on mõeldud eelkõige just erasõitudeks, mitte kümmet inimest korraga sõidutama.
Kolmest kontseptautost peaks tootmise jaoks kõige reaalsemad olema siiski EZ-Go ja EZ-Pro. Kõigepealt tuleks kontseptautode arendusjuhi sõnul tehnoloogiat siiski “tavalise välimusega” autode peal testima, et inimesed uue tehnoloogiaga end turvaliselt tunneksid. Hetkel testib Renault 4. taseme autonoomiat elektriliste Zoe mudelite peal.
Sellist tehnoloogiat peaks Renault tootmismudelites pakkuma alates aastast 2022.