Manuaalkasti Eestisse esialgu ei tule
Uus 508 on baasmudelina saadaval segmendi võimsaima 180 hj PureTech bensiinimootoriga ja uue põlvkonna 8-käigulise automaatkäigukastiga, seega manuaalkastiga versiooni meie turul esialgu pakkuma ei hakata.
Mootorivalikus on PureTech turbo-bensiinimootor (180 ja 225 hj) ning kolm erineva BlueHDi diiselmootorit – 130hj, 160hj ja 180hj. Keskmise kütusekulu näidud algavad 3,7 liitrist 100km kohta.
Uue 508 puhul ei pakuta „säästuversioone“, vaid eeskätt antud segmendile vastavas konfiguratsioonis autosid. Hinnad algavad 27 700 eurost.
Universaalkere saabub uue aasta alguses
Baasvarustusse kuulub muuhulgas 12,3“ digitaalekraaniga näidikuteplokk, 8“ puuteekraaniga raadio, aktiivne sõidurea jälgimissüsteem, liiklusmärkide tuvastamise süsteem, Active safety brake hädapidurdussüsteem, vihmasensor, tagumised parkimisandurid ja esiistmete soojendus.