Roolikeerajal tuleb arvestada sellega, et kaherattalised liitusid uuesti liiklusega. Juhid, kes hoiavad lenksust kinni, saavad enda turvalist tagada, kui teevad end nähtavaks ja mõtlevad peas võimalikele ohtudele: kas teised liiklejaid ikka nägid mind, kas manööver on turvaline ja kas tee ainult tundub puhas või on seda päriselt,” rääkis Pajumaa.
Ta sõnul muudab hiljutised õnnetused tavapäratuks see, et puudub ühine nimetaja.
“Varasemalt oleme suvel rääkinud peamiselt liigse kiiruse põhjustatud õnnetustest. Kuid praegu oleme näinud otsasõite jalakäijatele, ratturitele ja teistele autodele, teelt väljasõite ning ka peateele ette sõitmist. Jah, vale kiirus on jätkuvalt lisaoht, kuid lisandunud on tähelepanematusest ja mis seal salata, lollusest sündinud õnnetused. Kõige paremini saab õnnetusi vältida, kui pilk hoitakse teel ja kiirus lubatu piires ning enne manöövri sooritamist ollakse 100% kindel selle ohutuses.”
Harjumaal on nelja ja poole kuuga surma saanud seitse inimest, neist kaks Tallinnas. Mullu hukkus Harjumaal samal perioodil kaks inimest, mõlemad Tallinnas. Harjumaal on sel aastal viga saanud 270 inimest, mullu 224.
Näited viimastest õnnetustest
14. mail sõitis Laagri alevikus Audi otsa 31-aastasele naisele, kes toimetati haiglasse. Esialgsetel andmetel otsis juht midagi auto põrandalt ning ei pannud liikluses toimuvat tähele.
13. mail kella 21 paiku kukkus Tallinnas Sõle tänaval mootorrattur. Kiirabi toimetas 33-aastase mehe haiglasse.