Üks populaarsemaid supersedaane hakkab erisoodustust küsima 525 euro eest kuus, mis on 355 eurot rohkem kui seni. Kusjuures veelgi suurema võimsuse ihalejad võiks osta siis juba Turbo S E-Hybrid-i, millele tuleb hübriidmootorilt lisaks 100 kW elektrienergiat kuid tehnilises passis see võimsuselisana ei kajastu. Porsche valiku võimsaim auto, milleks on 911 GT2 RS oma 515 kilovatiga, tooks riigikassasse 669 eurot kuus.
5. Audi RS6, 412 kW
Audi lipulaeva, A8 hinnakirjas hetkel väga võimsa mootoriga versiooni ei ole, seega lisasime siia ühe praktilise RS mudeli. Universaalkerega pereauto pealt tuleb järgmisel aastal tasuda 535 eurot erisoodustust kuus, mis on 365 euro võrra enam, kui praeguse korra järgi.
4. Bentley Bentayga, 447 kW
Värske ülimaastur ei ole küll Bentley valiku võimsaim, aga ilmselt praktilisim sõiduk ning see on ettevõtte auto puhul oluline. Erisoodustuse maksutulu toob see auto riigile 580 eurot kuus. Kui aga tahta ikkagi kõige-kõigemat, siis Continental GT ja Flying Spuri 467 kilovatised mootorid tähendavad 606 eurost igakuist väljaminekut.