Uberi kliendid saavad Eestis endale hädaabinupu ja võimaluse juhti korrale kutsuda

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Dmitri Kotjuh/Jarva Teataja/Scanpix

Uber esitleb täna uut turvauuendust, mis jõuab järgmiste nädalate jooksul miljonite klientide ja juhtideni Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Funktsioonis on uued lisavõimalused, mille eesmärk on tõsta klientide ja juhtide turvalisust.

Lisavõimalused, mis uuendusega kasutajateni jõuavad on järgmised:

  • Hädaabinupp: nii juhid kui kliendid saavad rakenduses nüüd vaid ühe nupulevajutusega võtta ühendust häirekeskusega;

  • Usaldatud kontaktid: kliendid saavad määrata kuni 5 sõpra või perekonnaliiget oma “usaldatud kontaktideks” ning ühe nupulevajutusega jagada nende inimestega meelepärast infot oma sõidu kohta;

  • Turvakeskus: uus platvorm rakenduses, mille kaudu saab kasutaja võtta ühendust Uberi klienditoega ja näha infot käimasoleva sõidu, sõitu teostava juhi ja auto kohta. Lisaks pääseb sealt ligi ka tagasiside- ja hindamissüsteemile;

  • Kiiruse hoiatused: see funktsioon tuletab juhile meelde kasutada sõiduks sobivat kiirust.

“See on suur edasiminek inimeste turvalisuse tagamises,” sõnas Euroopa Hädaabinumbri Assotsiatsiooni (EENA) tegevdirektor Gary Machado. “Tehnoloogiaettevõtted on tänaseks täielikult muutnud meie eluviisi ja oluline on võtta sellega kaasnevaid turvariske esmatähtsatena. Loodame, et need sammud innustavad teisi samas suunas liikuma ja jääme ootama sarnaseid arenguid ka mujal.”

Uute funktsioonide kasutuselevõtt toimub järk-järgult ja võtab paar nädalat aega enne, kui kõik kliendid ja juhid uusi funktsioone Uberi rakenduses näevad.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.