Eile avaldatud kõige ekstreemsem Singeri ümberehitus, on projekti Dynamics and Lightweight Study (DLS) tulemus, mis hõlmas koostööd Williamsi Vormel 1 tiimi alla kuuluva Williams Advanced Engineering ettevõttega. Kollaboratsioonis osalesid veel Michelin, Brembo ja BBS ning tuntud võidusõitja Marino Franchitti.
Projekt sai alguse, kui üks Singeri klientidest soovis veel ekstreemsemat ümberehitust, kui Singer seda muidu pakub. Ennekõike keskenduti kliendi 1990. aasta Porsche 911’e kaalu vähendamisele ja sõiduki suutlikuse tõstmisele.
Suuremaks uuenduseks on auto tagaosas asetsev modifitseeritud Porsche mootor. Tüüpiliselt Singerile ja vanematele Porschedele on mootor õhkjahutusega, 6-silindriline, tootes 506 hobujõudu. Mootori mahtu on suurendatud 4-liitrini ja piiraja tuleb vastu alles 9000 pöörde juures.
Auto aerodünaamikat on optimiseeritud ja rohkelt on kasutatud ka kalleid materjale mageensiumi, titaaniumi ja süsinkkiu näol, hoides auto massi võimalikult väiksena. Kõik kerepaneelid on valmistatud süsinikkiust ja rattakoopad on laiemad võrreldes tavalisemate Singeri autodega. Minimaalne kaal sellise Singeri puhul oleks 990kilogrammi.
Teiste tehniliste uuenduste seas on Michelini poolt arendatud eraldi Singeri sportautole Pilot Sport Cup 2 rehvid, BBS’i disainitud ainulaadsed magneesiumist 18-tollised veljed ja Brembo poolt pakutud pidurdussüsteem, koos keraamiliste süsinikust pidurikestastega.