S60 saab klientidele kättesaadavaks ka Volvo tellimisteenuse Care By Volvo läbi, kus ilma mingi hoiuseta on võimalik igakuise maksega autot omada ja kasutada.
Volvo uus sedaan ja veidi varem avalikustatud järgmise aasta V60 jagavad mitmeid tunnuseid nii sisult kui välimuselt. Mõlemal on olemas Volvo info- ja meediasüsteem ja automaatme pidurdussüsteem, mis peaks Volvo teate sõnul olema esimene omalaadne süsteem, mis tunneb ära ka jalakäijaid, rattureid ja loomi, ja ka Sensus Connect, mis on ühilduv Apple CarPlay, Androidi ja 4Gga.
Valikuline Pilot Assist juhiabisüsteem, mis peaks lisaks maanteele ka linnaliikluses autot suutma juhtida, on samuti uuenduse saanud. Uuel S60 sedaanil on muidugi ka hulgaliselt teisi juhiabi- ja turvasüsteeme, mida ka V60 ja XC90 mudelitest leida võib ja mis peaksid Volvo esindajate sõnul uuest mudelist ühe turvalisima sedaani tegema.
Volvo Cars on investeerinud umbes 1.1 miljardit dollarit uute USAs, Charlestoni linnas asuvasse tootmistehasesse, kus sügisest uut S60 mudelit tootma hakatakse. See on esimene Volvo tehas USA-s ning peaks 2021. aastast hakkama ehitama ka uue põlvkonna XC90 luksusmaasturit.
Diiselmootori puudumine uue S60 valikus on märk Volvo plaanist 2019. aastast kõik uued mudelid elektriliseks muuta. Välimuselt sarnaneb S60 oma suuremale vennale V60le terava ninajoone ja oma hinnaklassi kohta vägagi kauni interjööriga.
Seda aga saab igaüks galeriist kõige paremini oma silmaga vaadata.