Kui soovite korralikku ja hea varustusega automaatkäigukastiga autot, mis poleks liiga suur, visake pilk peale neile pakkumistele. Mõnel juhul lubatakse suisa uueväärset seisukorda, aga head peaks olema küll kõik need neli autot.
Honda Insight, 2010
Mootor: 1,3 l R-4 bensiin + elekter, 65 kW
Hind: 5900 eurot
Honda hübriid on hübriidi kohta suhteliselt lihtsa ehitusega, aga ikkagi ökonoomne ja tänu mahtuniversaalilikule kerele ka praktiline. Auto on Saksamaalt toodud 2013. aastal, läbisõiduks märgitakse u 139 000 km ning müüja kirjutab nii: „Väga heas korras Honda Insight. Korrektselt hooldatud ja omab täieliku hooldusajalugu.“
Kia Cee’d, 2017
Mootor: 1,6 l R-4, 99 kW
Hind: 13 390 eurot
Selle põlvkonna Cee’di kiidame ka seekordses kasutatud autode võrdlustestis ning siin on üks näide, mida turult osta võiks: päris tootmise lõpust pärinev korraliku varustusega Cee’d läbisõiduga 89 000 kilomeetrit. Garantii kehtib veel pikalt ja müüjal jätkub kuulutuses kiidusõnu nii palju, et neid ei mahu ajakirjas kuidagi edastama.
Mazda CX-3, 2016
Mootor: 2,0 l R-4, 88 kW
Hind: 15 900 eurot
CX-3 on ilus, ökonoomne ja kvaliteetne linnadžiip, enamasti just nimelt automaatkäigukastiga. Arvestama peab küll kitsa tagaistmega. Konkreetne auto on vaatamata tootmisaastale läbinud ainult 24 000 km. „Uueväärne, pedantlikult hoitud, margiesinduse hooldusajalugu, viimane hooldus läbisõidul 22 500 km,“ kirjutab müüja.
Volvo V40, 2018
Mootor: 1,5 l R-4, 90 kW, turbo
Hind: 19 990 eurot
Noobelmarkidel on hinnad kõrged või on autod kahtlase taustaga. 20 000 euro eest saab siiski juba mõndagi head, näiteks sellise kolm aastat vana (auto on arvele võetud 2018. aasta detsembris) 57 000 km sõitnud säästliku bensiinimootoriga V40. Tehasegarantii kehtib 2023. aastani.