5 kastikat, mis pole lihtsalt igavad tööautod

Fotod: auto24.ee

Kastiga maastur, pikap, kastikas – üks kummaline autoklass, mis on mõeldud praktiliseks tööloomaks, aga kipub aina enam hobi- ja igapäevasõidukiks.

Seekord tegime valiku natuke erilisemate, silmapaistvamate või kummalisemate kastikate vahel. Menüüs on valik väiksest Volkswagenist hiigelsuure ameeriklaseni.

Volkswagen Caddy, 1990. aasta, 2100 eurot

Rehvi selle autoga ilmselt ei põleta ja väga palju tsemendikotte ka ehituspoest koju ei vea. Silmapaistvaks hobiautoks perfektne variant.

Foto: auto24.ee

Auto on pärit soomest ja mootoriks on 68-hobujõuline diisel. Kuulutuse järgi on auto enam-vähem heas seisukorras ning mootor on saanud hiljuti põhjaliku remondi. Kere on tugev, aga mitte veatu. Väiksemaid töid tuleb küll teha, aga ei midagi traagilist, mida enne hooaja algust valmis ei saaks.

Volkswagen Taro, 1990. aasta, 5700 eurot

Sama auto on üleval ka teise kuulutusena, kus nimeks Toyota Hilux. Segadust selgitab müüja sellega, et sisuliselt on tegemist Hiluxiga, mida Euroopas müüdi lihtsalt Taro nime all. Kui nii, siis nii.

Foto: auto24.ee

Hilux iseenesest on Eesti kõige populaarsem ja levinum kastikas, aga selline kõrgemale tõstetud ja silmapaistva värvilahendusega “Surematu” sobib ka eriliste pikapite valikusse. Eriti kui selle nimi ei olegi üldse Hilux.

Lisatud on turbo, tugevam sidur sidur, eelmisel kevadel vahetatud esiamordid, pidurikettad, -klotsid ja kõik šarniirid. Raam on samuti väga hea ning 2018 detsembris on tehtud Krown korrosioonikaitse.

Dodge D200 V8, 1966. aasta, 4800 eurot

See on projektiauto ja kui just lähimat karantiinikuud ei ole võimalik täismahus garaažis veeta, siis selleks hooajaks ei tarvitse autot heasse korda saada. Sõitma ilmselt siiski saaks.

Foto: auto24.ee

Kahjuks on lisainfot vähe, peale selle, et auto on USAst saabunud ja mootoriks on 5,2-liitrine V8. Aga kui lõpuks asi korda teha, siis stiili ja ‘muricat! on kõvasti.

Land Rover Defender, 1999. aasta, 11 600 eurot

Uue Defenderi puhul alles kõlakad käivad, et valikusse võib lisanduda ka kastiga versioon, aga vanadel oli see täiesti olemas ja üks väga äge versioon ka müügis.

Foto: auto24.ee

Arvestada tuleb, et sellise hinnaga ei saa heas korras autot. Müüja on ilusti jaganud ka linki margifoorumisse, kus on väga täpselt välja toonud kõik vead. Suurim neist on vajadus raami tagaosa välja vahetada. Seega pigem auto inimesele, kes ise oskab ja naudib selliseid töid.

Kui kõike seda ei pelga, siis on päriselt võimekas ja kihvt Land Rover hea projekt ja väga oma väärtust enam ei kaota.

Chevrolet Avalanche, 2002. aasta, 8500 eurot

See auto näeb natuke välja nagu kurikuulus Pontic Aztec, mis on steroide söönud. Ilmselt aitab sellele kaasa ka karjuvkollane värv. Samas ei ole tegu koleda autoga, pigem selline positiivses mõttes “huvitav”.

Foto: auto24.ee

Ameerika kastikana on see Avalanche väga võimekas. 5,3-liitrine mootor, suur kast, aga veoskeemiks on tagavedu. Autol on korras nii kere kui ka raam, tehtud on ka mootorihooldus ja muid töid.

Soodus hind tuleneb vajadusest hakata taastama ühte Dodge Chargerit. Niivõrd ülla eesmärgi jaoks pole kahju seda kuulutust jagada!

Foto: auto24.ee

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.