Hiljuti jõudis Eestisse esimene uus C8 põlvkonna Corvette. Täisvarustuses auto maksab 125 000 eurot, aga baashind stardib 80 000 euro juurest. 6,2-liitrine mootor pakub 497 hobujõudu ja transformerlikku välimust.
Aga mis oleks, kui hoiaks natuke raha kokku ja ostaks hoopis selle? 8,2-liitrine mootor annab välja 514 hobujõudu, auto maksab 50 000 eurot ja välimus, noh välimus on ikka täiesti teisest liigast.
See on auto, millega Batman sõidaks pahandust tegema. Auto, millest teised autod näevad hirmuunenägusid. Ilmselt ka auto, mille juht peab omama märkimisväärseid sõiduoskuseid.
Ülipõhjalikult ümber ehitatud C3 põlvkonna Corvette on kahe eelmise omaniku käe all saanud umbes 70 000 euro eest parendusi. Nimekiri on liiga pikk, et siin seda ümber jutustada, aga C3 muidu kesised sõiduomadused peaks olema välja juuritud.
Väga olulise infona on välja toodud ka kütusekulu linnas, milleks on kena ümmargune 25 liitrit 100 km kohta.
Kumma valiksid hobiautoks, uue C8 või selle ümbersünni läbi elanud C3’e?