Kui surfata auto ostuportaalides ringi, siis jääb alatihti mulje, et turul on saadaval ainult ideaalses korras autod, mis pole kunagi õnnetusse sattunud. Kas see on ka tegelikult nii ning kas tuleks karta kindlustusseltsi kaudu tehtud remonditöid?
“Remonditud sõidukite osakaal on kindlasti suurem kui esmapilgul kiputakse arvama“ selgitab If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuht Taavi Kruus. Nii on loomulik, et paljud järelturul müügis olevatest autodest on siiski mõnes õnnetuses osalenud ning on vajanud seetõttu kas vähemal või rohkemal määral kere- või muid vajalikke remonditöid.
Kruusi sõnul ei ole kõige tähtsam mitte see, et autot otsides leida sõiduk, mis ei oleks kunagi avariisse sattunud, vaid oluline on see, kuidas autot on õnnetuse järgselt parandatud. “Kui remont on tehtud kvaliteetselt ja nõuetekohaselt, siis ei tasu küll kuidagi kindlustusjuhtumis osalenud auto ostmist peljata,” selgitab ta.
Kindlustusseltsid kontrollivad partnerite kvaliteeti
Kindlustusseltsid hindavad partnerettevõtete tööde kvaliteeti järjepidevalt, mistõttu saab töö kvaliteedis kindel olla. Kindlustusseltside koostööpartneriteks on just sõidukite avariiremondile spetsialiseerunud ettevõtted, kellel on selleks tööks vajalikud seadmed ja teadmised.
If Kindlustuse klientidel on väga kõrge rahulolu kindlustusseltsi partnerettevõtetega, kelle juures remonditöid teostatakse. Ja kui mõnel kliendil on konkreetne soov remontida oma autot vaid margiesinduses, siis seda on võimalik teha If Superkasko Lux+ paketi abil.