Veebileht, telefonikõne või mobiiliäpp. Mis on kõige kiirem ja mugavam viis kahjuteate esitamiseks?

Foto: DepositPhotos

Tänapäeval ootab klient, et kõik vajalikud teenused oleksid kättesaadavad ning kiirelt ja mugavalt hallatavad ühest kohast. Seepärast on ka If Kindlustuse tooted kolinud mobiiliäppi, mille saab alla laadida nii App Store’ist kui Google Playst

Äpis saab mugavalt osta endale kasko-, reisi-, tervise- või muud kindlustust, hallata olemasolevaid kindlustuspoliise ning esitada kahjuteateid. Samuti saab äpis tasuda arveid ja kontrollida oma kindlustuse kehtivust. Äppi saab lisada dokumente ja pilte otse oma nutiseadmest. 

“Kahjust saab mobiiliäpis teada anda samamoodi nagu arvutis,” kinnitab If Kindlustuse sõidukikahjude grupijuht Taavi Kruus. “Kahjuteate esitamine käib samm haaval ja on kasutajatele lihtne ja arusaadav, kuid kui peaks siiski tekkima küsimusi, saab kõik vastused helistades 777 1211.”

Tänaseks kasutataksegi kõige rohkem Ifi Mobiiliäppi ja veebilehel asuvat iseteenindust. Seda, et kliendid helistavad ja paluvad telefoni teel infot, tuleb ette üha harvemini. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.