Jaguari esimese elektriauto I-Pace’i kohta on kõlakad sportlikust SVR versioonist juba kõlanud. Autotootja juhtide sõnu ei keskendu nad aga ainult kiirendusele, vahendab Autocar.
Elektriautode trumbiks on olnud alati kättesaadav pöördemoment, millega kaasnevad ka varem vaid superautodele reserveeritud kiirendusajad. Jaguari tootestrateegia juht Hanno Kirner nendib, et ülinobe kiirendus on küll hea promo, kuid pikka kestvat võlu see klientidele ei paku.
“Me oleme endilt küsinud, et milline peaks olema SVR versioon elektriautost,” sõnas Kirner.
“Jah, me saaksime kiirendade seisust sajani 1,8 sekundiga. See oleks hea pealkiri, aga kui sa oled seda teinud juba paar korda ja tundnud, kuidas silmamunad koobastesse vajuvad, ei pruugi sa seda rohkem tahta,” lisas ta.
Müügile jõudnud I-Pace on perfektse 50/50 kaalujaotusega, viidates sellele, mis oleks võimalik, kui Jaguar oma elektriauto Special Vehicle Operations osakonnas putitatud saaks. Kindlasti oleks I-Pace SVR kiirem ka sirgetel teelõikudel, kuid Jaguar on selgelt teadlik, et auto ei tohiks olla liiga kiire.
Kirner kinnitas Autocarile, et I-Pace’i erimudeleid võib olla lausa mitu. SVR sportlikuks sõiduelamuseks, SVX maastikule orienteeritud ja SVA eriti luksusliku mudelina.
Tõenäosust, et esimeseks elektrimaasturi erimudeliks oleks siiski SVR, toetab ka fakt, et Jaguar on juba loonud I-Pace’i ringrajaauto.