Land Roveri luksuslik Range Roveri maastur saab uue SDV6 diiselmootori ja uuendatud juhiabisüsteemid.
Uus 3-liitrine kahe turboga SDV6 diiselmootor pakub 275 hj, mis on 17 hj rohkem siiani pakutavast TDV6 diislist. Pöördemoment on samuti kasvanud 625 njuutonmeetrini, hoides keskmise kütusekulu mõistliku 7,7 l/100km juures.
Võimsam SDV8 mootor püsib identsena, kuid on nüüdsest saadaval uuema 8-käigulise automaatkastiga, vähendades kütusekulu ja heitgaase.
Jõuallikate uudiste kõrvalt on uuenenud ka adaptiivne püsikiirushoidja, kuhu on lisandunud ka keeramisabi. Peale automaatse aeglustamise ja kiirendamise suudab Range Rover ka püsida sõidureas, kus vajadusel keerab sõiduk ise rooli, et sõidureas püsida.
Uuenenud juhiabisüsteem oskab hoida maasturit õigel kursi, tundes ära sõidurea jooned. Kui teekattemärgistusi pole, oskab uus sõiduabi järgida ka eesolevat sõidukit ja selle sõidujoont. Muidugi töötab adaptiivne püsikiirushoidja rooli keeramisabiga vaid siis, kui juhi käed on roolil.
Uuenenud Range Roveri hinnakiri Eestis avaldatakse augustikuu jooksul.