Just sellisele mõttele tuli 20 aastat Nissan Patroleid ja Toyota Land Cruisereid ümber ehitanud Rommi Sulg, kui läks Dakari ralli katkestanud kaasmaalase Urvo Männama võistlusautot kõrbest ära tooma. Seal, Saudi Araabias, on maastikuautosid mitmesuguseid, kuid igal juhul on need võimsad. Kuna sealmaal raha ja kütuseliitreid ei loeta, kasutatakse valdavalt bensiinimootoreid, seejuures pigem nitro kui turboga.
„Saudi Araabias rahustati mind, et Patroli sillad pidid ümberehituseta 1500 hj välja kannatama,” räägib Sulg, kes võimsust päris nii kõrgele siiski ei sihtinud. Plaanis oli väga võimas, kuid siiski pikkadel reisidel kasutatav ja seega mitte absurdselt janune maastikusõiduk.
Igatahes sai plaan kohe alguses sedavõrd konkreetne, et Sulg tellis veel Saudi Araabias reisil olles Mercedese V-8-diiselmootori ja BMW automaatkäigukasti ära. Need olid mõeldud 2006. aasta Patroli külge, mis on meistrimehele pehmelt öeldes tuttav doonorauto. See on ka ilmselt põhjus, miks lõpptulemus näeb vaid kolmekuuse ehitusperioodi tulemusel sedavõrd professionaalne välja. Nagu tehasetöö, ütleks mõni, kuigi kergelt ei tulnud tumepunase iluduse juures miski.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.