Endine peatoimetaja Kristjan Sooper
Autolehega seotuist kõige ägedam „seik“ on see, et paarkümmend aastat õnnestus väga hea tiimiga teha maailma parimat autoajakirja. Sellest ajast jäi meelde nii mõndagi.
Näiteks halvim auto – Landwind. Esimene Hiina auto, mida üritati Eestis müüa oli Opel Frontera koopia. Sellega oli kõik valesti: kvaliteet, juhitavus, hais … Sõitma pidi lahtise aknaga, et plastilehast mitte mürgitust saada. Autol kukkusid proovisõidul mingid jupid küljest, pidurid kuumenesid üle, tuliuus auto juba roostetas jne. Artikkel ilmus, müüja ei olnud õnnelik, Landwindi tähelend Eestis jäi ära.
![](/app/uploads/sites/4/2022/10/9e1f9906a236323451dee4779cff28fc-scaled.jpg)
Ägedaim auto oli Ford GT. Eks superautodest ole sõidetud teistegagi, kuid GT-s oli mingi mittemõõdetav suurus, mis muutis selle eriti hingelähedaseks. Auto oskas olla malbe ja jõhker, ükskõikne ja tuline, kohmakas ja vilgas. Umbes 200 km/h juures vajutasin gaasi põhja, tagaosa nõksatas ja … Jäägu see spidomeetrinäit siinkohal. Kuigi kõik juhtus Saksamaa kiirteel.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
![](https://geenius.ee/app/uploads/2022/10/81defd7054068266474499673cb74c04.jpg)
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 19, oktoober 2022
Kõik selle ajakirja lood