Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Maailma igavaima välimusega sportluukpära tiitlit jõuliselt himustanud EP3-põlvkonna Honda Civic Type R sai järglaseks samanimelise FN2-seeria auto, mille välimuse juures oli igavus see kõige väiksem mure – 8. põlvkonna Civicu juures keerati vinti peale nii ohtralt klaasitud autonina kui ka tagaakent poolitava spoileriga, rääkimata peaaegu kõiki ergonoomikatraditsioone eiravast armatuurlauast.
Selle kiuste osutus kõigist konkurentidest radikaalselt erinenud nn UFO-Civic päris popiks isegi konservatiivse automaitsega Eestis.
Tagurlik tagavedrustus
Šokeeriva kestaga Civicustki tehti sportversioon Type R, mille köögipool oli aga võrreldes välimusega üsna argine. 2-liitrine vabalthingav DOHC R-4 laenati eelkäijalt ning peamine muudatus (peale ühe lisahobujõu) oli muutuvate klapifaaside sättimine selliseks, et mootor oleks argisemalgi sõidul jõulisem: rajum minek algas 6000 asemel 5400 p/min saabudes ja suurim pöördemoment sai 5600 p/min juurde, kuid mootor tegi ikka lustlikud 7800 p/min.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2024
Kõik selle ajakirja lood