Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Mazda oli 2012. aastani linnadžiipide turul autsaider, sest üpris veidra kontseptsiooniga, peamiselt nelikveo, käsikasti ja MPS-Mazdadelt tuttava võimsa turbomootoriga CX-7 sobis väga vähestele. Hiljem tuli ka diisel, aga see ei päästnud enam midagi.
CX-5-ga liiguti lõpuks segmenti, kus käis põhimöll ja mis kasvas suure hooga aastast aastasse, ning tehti seda hästi. Mazda uus, Kodo-nimeline disainikeel tuligi esimesena CX-5-le, samuti SkyActive’i meetmepakett, mis tähendas lisaks eriti ökonoomsetele mootoritele ka muid efektiivsust parandavaid võtteid.
CX-5 töökindluse maine pole sama hea nagu väiksemal CX-3-l, aga siiski on tegu margile omaselt väheste probleemidega autoga. Näiteks Autobildi 100 000 kilomeetri testi läbis see peaaegu puhaste paberitega ja kui esinduses poleks hooldusi tehtud hooletult, lõpetanuks selle läbi aegade parima tulemusega.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.