Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Aastal 1989 müügile tulnud esimese põlvkonna MX-5 tekitas väikeste ja odavate sportautode revolutsiooni. Seda osteti palju nii Jaapanis, Euroopas kui ka Ameerikas ning nii pole ime, et seepeale proovisid sarnaste autodega õnne paljud teisedki kuni Saksa noobelmarkideni välja.
Teise põlvkonna MX-5 tuli müügile peaaegu samasugusena, ehkki igas mõttes täiustatuna. Natuke suurem, jäigem, võimsam ja kohendatud vedrustusega, aga ikka odav: ajakirjandus hõiskas ning kliendid viisid raha taas Mazdale.
Ainus, milles selle põlvkonna MX-5 oma tituleeritud eelkäijale alla jääb – täpsemalt väljendades on kehvem –, on mass. Paljude täiustuste tõttu kasvas see üle tonni. Pressimaterjalides lubas tehas küll täpselt 1000-kilogrammist tühimassi (mis on ju ikkagi väga kerge), kuid reaalsus ületab ümarat näitajat ka parimal juhul.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 9, mai 2024
Kõik selle ajakirja lood