Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
S-klassi kupee kandis kõnealuse mudelkonna (C215; 1999–2006) puhul natuke eksitavat indeksit CL, nagu oleks neil omaaegseil miljoniautodel midagi pistmist lihtsamate C-klassi mudelitega. Tegu oli margi lipulaevaga, mis maksis uuena rohkem kui S-klassi ja C-klassi sedaan kahepeale kokku!
Peale krõbeda hinna tuli kupee S-klassi sedaanist ka märkimisväärselt erinev. Erinevused ei piirdunud välisdisaini või kerekonstruktsiooniga, sedaanist erinev tehti ka veermik (kurikuulus ABC-süsteem). Kokkuvõttes kehtib CLi puhul kasutatud luksusautode ostmise kuldreegel: ostes (üsna) soodne, kuid pidada kindlasti kallis. Kui kallis, see sõltub juba väga suurel määral auto eelmisest omanikust.
Luksuslik ja roostemureta
CL on ruumika sisemusega neljakohaline kupee, milles täiskasvanud mahuvad tõesti ära ka tagaistmele. Pakiruum on meeldivalt suur ning varustustase vägev isegi tänapäevases kontekstis: massaaži ja jahutusega istmed, hääljuhtimine, asendimäluga istmed, roolisoojendus, adaptiivne kiirushoidik, teler, CD-vaheti jne.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.