Nissanil õnnestus edukalt šokeerida superautode segmenti, kui virutas 2007. aastal lauale trumpässa. Nordschleifel murti Porsche 911 Turbo ringiaeg ja Ferrarid-Lamborghinid olid sunnitud paigaltstardist kiirendades GT-R-i trullakat tagumikku vahtima.
Vastastele muutsid olukorra veel hullemaks numbrid uue poisi hinnalipikul: tipptehnikast tulvil superauto eest küsiti poole vähem eurokupüüre. Seega oli põhjust väriseda. Itaallaste eeliseks jäi siiski märksa eksklusiivsem ning kaunim disain. Ja olgem ausad – Lamborghini nimi kõlab Nissani omast ikkagi palju ägedamalt, hoolimata sellest, et tegu on ka traktoritootjaga.

Muidugi ei ilmunud GT-R välja päris tühjalt kohalt. Nissan oli ka varem ehitanud väga kiireid sportautosid, mis murdsid end edukalt kultusautode sekka. Seega on sisuliselt tegu Skyline GT-R-i (R34) järglasega, tolle auto tootmine lõppes 2002. aastal. Sellest tulenevalt kannab GT-R ka mudeliindeksit R35 ning päris ühtlasi ka hüüdnime – Godzilla.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 27, juuli 2021
Kõik selle ajakirja lood