Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Peugeot 2008 sündis ajal, mil iga autotootja püüdis plahvatuslikust linnadžiipide buumist maksimaalselt osa saada: turule toodi ridamisi eri mõõdus suurema kliirensi ja pontsakama välimusega, aga üldjuhul esiveolisi autosid. Nagu mitmed teisedki ei hakanud Peugeot väikedžiipi n-ö nullist konstrueerima, vaid võttis aluseks juba olemasoleva väikeauto 208.
Ehkki 2008 pole auto, mida võiks väga kauniks nimetada, saatis seda korralik müügiedu. Põhikonkurent, linnadžiibikese kohta ilus Renault Captur, oli alati edukam, aga miljon esimese põlve 2008 valmis Euroopas siiski vaid napi kuue aastaga. Mitusada tuhat 2008 tegid juurde veel Hiina ja Ladina-Ameerika tehased. Võrdluseks: edulooks peetaval pretensioonikal Nissan Juke’il võttis miljonini jõudmine aega kaheksa aastat.
Tehnika kattub suuresti 208-ga ja seega on ka probleemid sarnased. Saksamaa tehnoülevaatusel kumbki kiitust ei teeni, peamised probleemid puudutavad seal pidureid, aga muresid on seoses õli- ja kütuselekete ning tuledega, lekkida võib ka summuti. Ruumi on džiibilaadses autos aga enam ning Eestis on see pisemast vennast popimgi: järelturul pakutakse 2008-d poole rohkem.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.