Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
2010. aastaks ehk teise põlvkonna Cayenne’i – tehasekoodiga 958 – saabumise ajaks olid ka margi fännid Porsche sportdžiibiga leppinud. Kuid üks suur põhjus, miks see pälvis eelkäijast sootuks parema vastuvõtu, oli veel: kenam, kergemana paistev välimus.
Võrreldes ohtralt tuld ja tõrva saanud esimese Cayenne’iga on uuem mudel voolujoonelisem. Ning tänu alumiiniumi ja magneesiumi laialdasemale kasutusele ja aeglusti ärajätmisele ligi 250 kilo kergem samuti, olgugi et mõõtmed kasvasid. Mitu asja, näiteks mootorid, võeti siiski vanalt üle. Lisandus aga hübriidversioon ning ajapikku vahetati mitu jõuallikat uue vastu välja.
Nagu Porschede puhul sageli, võib ka selle Cayenne’i töökindlust üldiselt kiita. Mõni viga on paar aastat tagasi uue mudeli vastu välja vahetatud džiibil sellegipoolest välja löönud ning auto hinnaklassi arvestades ootuspäraselt kipuvad need nõudma neljakohalise summa eurosid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.