Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
2018. aasta alguses esitletud Rami pikapit oli hoolega uuendatud ning see võeti postiivselt vastu. Fordi F-seeria edu see lüüa ei suutnud, aga koduturu müügitabelite tippu jõudis ikkagi. Eestiski on see väga popp.
Pole ka ime, sest hind oli ahvatlev: lihtsama versiooni sai kätte kõigest 50 000 euroga, kallimad-uhkemad maksid üle 70 000 euro. Seda võib võrrelda mõne korraliku sedaani hinnaga, kuid Ramil on pikkust kuus meetrit, mootor on väga suur ja võimas, koormat veab nii, et ei pane tähelegi, ning varustus võib olla nagu luksusautol. Lisaks tehti kasutusomadustes ja ka vastupidavuses samm edasi. Ostmisel on siiski mõni asi, millele tuleks tähelepanu pöörata.
Varasemast luksuslikum
Ram näeb uhke ja esinduslik välja, võib näiteks tippvarustuse Limited korral olla tõeliselt luksuslik ja kvaliteetse viimistlusega, ning trumbiks on endiselt veo- ja kandevõime. Kütusekulu nimel parandati aerodünaamikat ja vähendati massi, näiteks sai raam 50 kilogrammi kergem ning alumiiniumist tehti osa kere- ja veermikudetaile. Ram kaalub siiski 2,4–2,5 tonni, kuid praeguses automaailmas on see, eriti arvestades auto suurust, hästi saadud. Ajakirjas eespool kirjeldatud elektri-Macan kaalub peaaegu sama palju!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 24, detsember 2024
Kõik selle ajakirja lood