Lugu sai alguse hooaja viimasel hobiautode kohtumisel Diskustom Meet, kui külmas, vihmases ja trööstitus Linnahalli parklas seisis teiste E34 BMW-de vahel üks punane Alpina B10 Bi-Turbo embleemidega auto. Kuna vaatamist oli kogunemisel kõvasti ja mu teadmised Alpinadest on raasike kesised, selgus auto erilisus alles natuke kogenumatele kolleegidele pilte jagades.
„Päris B10 Bi-Turbo? See on ju väga kõva tase!“ oli reaktsioon. Sõna „päris“ kohta selgituseks niipalju, et väidetavalt on Alpina velgede ja signatuurkleebiste äri vähemalt sama tulus kui BMW M-embleemide oma, seega kindel ei saa milleski olla. Register aga kinnitas, et auto on aus, ning hakkas tekkima hägune arusaam, et siin vist on materjali loo jaoks küll ja nüüd oleks vaja omanik üles leida.
Õnneks elame me Eestis ja mõni päev hiljem olime Kristjaniga kokku leppinud sõidu ning intervjuu, aga mitte ainult. Samas garaažis olid peidus veel kaks Alpinat: BMW 7. seerial (E38) baseeruv B12 ja moodne, 2018. aasta B5 BiTurbo, mille samuti kaasa võtsime. Palju paremaks ei saa üks päev minna!
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr4
Kõik selle ajakirja lood