Härg, kes talus mõõgatorkeid
Lood Lamborghini nimede taga on reeglina täpselt sama põnevad kui nende autod ise. Murcielago tähendab Hispaania keeles nahkhiirt ning sama nimetust kandis ka üks võitlushärg, kes asus 1879. võitlusesse kuulsa Lagartijo-nimelise (sisalik) matadooriga ja suutis vastu pidada vähemalt 24’le mõõgatorkele. Versioone härja uskumatust vastupidavusest on palju, mõned andmed väidavad, et Murcielago talus 90 torget, teised aga 24 või 28 hoopi.


Härg tekitas matadooris niivõrd suurt austust, et ta otsustas looma ellu jätta ning kinkida tuntud härjakasvatajale Don Antonio Miurale, kes oli aluseks ka firma esimese superauto Miura nimetamisele.
Posterautode meister alates 1963. aastast
Käesoleva aasta Murcielago puhul on tegu mudeliga LP-640, mida toodeti aastatel 2006-2010. Sakslaste valvsa pilgu all suurendasid Itaalia insenerid vabalthingava V12-ne töömahtu 6,5-liitrini, viilisid tõuhärja välimust-sisemust pisut teravamaks ning modifitseerisid veermiku ja paigaldasid tugevama siduri.

Vaata neid instapilte palju sa tahad, aga korralikult lähedalt Lamborghiniga tutvuda on hoopis teine teema. Suured kroomsed ja ajastukohased HRE veljed sobituvad nullindate superautokultuuriga ideaalselt, summutiots on üüratu nagu Järvevana tunneli algus ning radiaatorite tuulutusavad külgedel avanevad tõepoolest nagu nahkhiirel. Kusjuures viimased avanevad kas nupuvajutusega või temperatuuri tõustes.
Interjöör on täpselt sama metsik nagu välimuski, ümbritsedes juhti seguga süsinikkiust, erkrohelisest värvist, nahast ning kroomist. Ja loomulikult, ma ei tohi ju unustada lambouksi.