Uute autode müügistatistika räägib hübriidide ja ka pistikhübriidide hoogsalt kasvavast populaarsusest, kuid statistika on siiski veidi vildakas: keegi ei maini, et enamik uuena pakutavatest autodest ongi ju hübriidid. Järelturul on pilt teine puhtalt sel põhjusel, et hübriidide ja eriti veel pistikhübriidide valik oli veel loetud aastate eest väike.
Ka olid väiksemad PHEV-ide akud, nii et tavaliselt saab praegu pruugituna müüdava pistikhübriidiga elektriliselt sõita vaid paarkümmend kilomeetrit. Samas – paljudele piisab enamikul päevadel sellestki.
Tulevast aastast rakenduv automaks lisab pistikhübriidi omamisele veelgi jumet, sest aastamaksu arvelt võidab ainult sisepõlemismootoriga analoogiga võrreldes mitusada eurot ning ühekordse registreerimistasu erinevus võib ulatuda isegi tuhandetesse.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, november 2024
Kõik selle ajakirja lood