Tookord väitis transpordiamet, et igal aastal läbib ülevaatuse ligi 50 000 autot, mis ei tohiks tegelikult liikluses osaleda. „Eelmisel aastal suunas politsei esimese 11 kuu jooksul erakorralisele ülevaatusele 853 sõidukit, kuna need ei olnud tehniliselt korras ja osalesid liikluses. Küsimus on, mida võetakse ette, et ohtlike vigadega sõidukid ei pääseks liiklusesse?“ selgitas maismaasõidukite üksuse juhataja Jürgo Vahtra. /Loe ka tehnoülevaatajate liidu võrdlust naaberriikidega/.
Nüüd on peakaamerate nõudest loobutud ja Eesti tehnoülevaatajate liidu sõnul „ei ole terve läbirääkimiste perioodi jooksul transpordiamet liidule esitanud põhjalikke analüüse, uuringuid, statistikat ega muud selgitavat infot, mis nende seisukohti kinnitaksid“.
Küsisime transpordiametil, kust on võetud mittekorras autode arv 50 000 ning kui ohtlik on seetõttu meie liiklus tegelikult?
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.