Hyundai lihtsalt ei anna oma rivaalidele rahu. Olgu siis uue noobelmargiga Genesis, mis tasapisi Euroopasse tuuakse, või tavatu disainiga elektriautoga Ioniq 5 – korealased annavad sõna otseses mõttes igas turusegmendis turmtuld.
Verivärske i20 N sobib sellesse pilti nagu valatult. Esiteks on suurem ja võimsam i30 N väikevennale raja sisse sõitnud, teisalt teeb Hyundai i20 WRC mehetegusid ka rallimaailmas. Seega oli väikeauto sportlik tänavaversioon tooteplaneerimise ainuloomulik jätk.
Kõnealuses kiirkääbuste klassis kohtub Hyundai märksa tuntumate tegijatega, kel ette näidata juba mitme põlvkonna jagu lõbusaid kilomeetreid. Traditsiooniliselt on klassi paremikku kuulunud Ford Fiesta ST, veelgi käredamat minekut tõotab aga Mini Cooper John Cooper Works. Kas Korea uustulnukal on tipptegijate vastu üldse lootust?
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
![](https://geenius.ee/app/uploads/2021/08/78805a221a988e79ef3f42d7c5bfd418.jpg)
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 30, august 2021
Kõik selle ajakirja lood