Kuigi Tesla käis algusaegadel läbi isegi pankroti äärelt, on USA autotootja nüüd mitu aastat uhkeldanud elektriautode müügitabeli tipus, tehes silmad ette kordi suurematele ja kogenumatele autofirmadele.
Kuidas teisiti saakski, sest tõi ju just Tesla läänemaailmas esimesena müügile suhteliselt mõistliku hinnaga ja samas väga võimekad elektriautod. Sellega näidati koht kätte nii niru sõiduulatusega teerajajatele Jaapanist kui ka edestati oluliselt nii Euroopa kui ka USA autotööstusmoguleid. Lisaks on Tesla üllatanud rekordeid murdvate eriversioonidega ning visandanud väga futuristlikke sõidukeid.
Visioon ja Muski tulek
Kui insenerid Martin Eberhard ja Marc Tarpenning 2003. aastal Californias Tesla Motorsi rajasid, oli neil selge, milline potentsiaal peitub liitiumioonakus. Saastevabadus oli oluline, kuid samas ei tohtinud elektriauto olla kompromiss. Vastupidi, see pidi sisepõlemismootoriga liikureile näitama tagatulesid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 12
Kõik selle ajakirja lood