Häda on selles, et Renault pani mootori taha. Nii et kõik mõtlesid: “Noh, kui see on seal nagu Porsche 911-l, siis peab see ka tunduma nagu Porsche 911.”
Eee… ei. Väikese Peugeot’ mootor on ees täpselt nagu Ferrari Californial, aga need kaks autot tunduvad sarnased ainult selles perspektiivis, et mõlemasse tuleb sõitmiseks sisse istuda.
Ja rääkides Peugeot’st. Mu sõber ostis hiljuti oma tütrele kohutava 108. “Mis sul arus oli?” ulgusin. “Sa pead tütart ikka väga vihkama. See on õudne auto.” Ta kuulas rahulikult, kuidas undasin, et väljast on see masin mannetu ja seest paistab odav, ning teatas siis: “Jah. Aga temaga kaasneb kolm aastat tasuta kindlustust, mis aitab mul kokku hoida kuus tonni.”
See on asi, mida siin äris unustama kipume. Meile ei tule pähegi, et kui meie otsime Stowe-kurvist 190-ga läbi kihutades juhitavusanomaaliaid, huvitavad enamikku inimestest hoopis turvalisus ja ülalpidamiskulud ning neil on täiesti ükskõik rehvide hõõrdumisest ja sellest, kui hästi auto viimase vindi peale aetuna kurvi muhke loeb.
Mis toob mind tagasi Twingo juurde. Mulle ei meeldinud see ausalt öeldes samuti, sest ma lihtsalt ei näe “linnaauto” mõtet. Jah, see maksab umbes 75 senti. Aga seegi pole teab mis hea investeering, kui arvestada, et pead ta koju jätma iga kord, kui soovid läbida rohkem kui 50 km.
Olge lahked, muiake põlglikult. Ja öelge, et kui sel on mootor, on see kõigiti võimeline maanteel reisima. Ja keda huvitab, et see kipub põrkama, lärmama ja käest libisema? Hmmm. See argument ei päde üldse, sest tegelikult ei saa väga väike väga väikese mootoriga auto maanteega hakkama.