Niimoodi ütles Karupoeg Puhh küll õhupalli kohta, aga kindlasti nõustuks ta pealkirjas toodud parafraseeringuga. Mitte keegi ei saa olla kurb, kui ta näeb seda suurte silmadega robot-muumitroll-autot ja nagu paaripäevane test tõestas — täpselt nii ongi.
Uue auto turuletoomine on innovatsioonist hoolimata jätkuvalt ülimalt ressursi- ja rahamahukas ettevõtmine, seega võib mõista, miks autofirmad ülemäära seikluslikud ei ole. Eriti kui ajaloost on tuua näiteid, kuidas seiklus lõppes kiiresti ja/või kurvalt (Renault Avantime, Plymouth Prowler, Suzuki X-90 jpt).
Honda võttis suure lonksu lõvijooki ja tõi turule midagi väga uut ja värsket — täiselektriline, eriline disain nii väljas kui ka sees ning ootamatult väike sõiduulatus. Väga riskantne, aga auhinda väärt otsus.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.