Honda CMX1100 Rebeliga sõitmise järel jääb õhku kõigest üks suur küsimus: miks sellist mootorratast pole tehtud juba varem? Hea tõmbega reaskahene mootor laenati reisirattalt Africa Twin, kuid nii võimsust kui ka pöördemomenti keerati ivake maha ja Rebeli stiiliga sobimatut liigset tormakust talitseb ka raskem hooratas.
Minekut on mootorrattal piisavalt linna- ja maanteesõiduks ning sisetunne ütleb, et vajadusel veetaks ära ka kaassõitja, kelle mõõtmeid piirab tõhusalt imepisike tagasadul.
Africalt võeti ka Rebeli magusaim maasikas, topeltsiduriga automaatkast. Miski pole linna vahel ukerdades mõnusam, kui rohelise fooritule süttides lihtsalt keerata gaasi ja kaduda. Sidur ühendub paigaltvõtul ja käigud vahetuvad rõhutatult sujuvalt, aga samas uimerdamata – krips-kraps, ja tehtud.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, juuni 2021
Kõik selle ajakirja lood