Liana nimi hämmastas paljusid. Algselt pidi see olema lühend väljendist “Life in a New Age” (elu uuel ajastul – tlk) ja mulle nagu meenuks, kuidas jaurasin lehekülgede kaupa kosmosest ja kõrgema intelligentsiga kontakti leidmisest, mis osutus parajaks liialduseks niipea, kui ühega tegelikult sõitma sattusid. Uude utoopilisse ajastusse jõudmise tundest oli seal asi kaugel. Küll aga oli täiesti realistlik väikeses kohmakas autos istumise tunne. Suzuki Kohmakas oleks olnud päris adekvaatne nimi.
See on Suzuki Peer
Ignis kõlab nagu teine loll akronüüm. Tegelikult tähendab see “tuld”. Küllap see on lühend ignis fatuus’ist ehk virvatulede ladinakeelsest nimest. Virvatuli on kummituslik valgus soode ja rabade kohal, mis tekib tänu väljapääsu otsivatele gaasidele. Nii et olge lahked. See on Suzuki Peer.
Kohe jõuame ka auto iseendani, aga enne veel tahaksin märkida, et kes iganes praegu autode reklaammaterjale koostavad, elavad kahtlemata põnevamat elu kui mina omal ajal. Minu käe alt läks toona välja paberist triptühhon, mis sisaldas käputäit pilte ja nagu ma ülal ka pisut viitasin, omajagu jura.
Nüüd on selle asemel terve plastikust rahakott – pealtnäha nagu CD-karp –, mille sees tüse raamat, faktidest ning kvaliteetsetest piltidest pungil mälupulk ning mugav taskuteatmik. See on see Liana lubatud uus aeg, mis siis paraku veel kohale ei jõudnud. Suzuki oli tõepoolest oma ajast ees, tuleb välja.
![](https://geenius.ee/app/uploads/sites/4/2017/07/751e894d7e285fb5a5766c869b813613.jpg)
Muide, kui sa tõesti reklaamialal töötad ning oled sama noor, optimistlik, naiivne ja pugejalik nagu mina omal ajal, siis on mul sulle üks väike nipp. Peaaegu kaks aastakümmet on möödunud hetkest, mil tõstsin oma tilkuva sule esimest korda puutumata pärgamendile, millest sai digiajastu eelne Liana brosüür, ja mulle tundub, et viimaks on turvaline paljastada, et tegin sellega pisut sohki. Õige natuke. Käis see nii.