Elon Musk lubab saata oma esimese põlvkonna Tesla elektri-roadster’i Marsi orbiidile tulnukatele tutvumiseks. Juba hoog sees, võiks ta kosmosekomplekti lisada teisigi pealtnäha otstarbetuid asju. Ronco nööbikinniti, Sir Sinclairi pedaalidega elektriauto, satelliidipanni, Tom Watsoni… oh, ja ehk ka uus Volkswagen Arteon.
See on üks neist autodest, mis hiilis turule nagu erivägede snaiper. Tavaliselt on meil jooksvat infot, millises ettevõttes milline masin parasjagu küpseb ja millal see umbkaudu müüki jõuab, aga Arteonit ei paistnud enne kuskilt. Ei kauget pauku ega vilinatki. See lihtsalt veeres ühel õhtul kontorist välja ja oligi olemas.
Kehva tsemendimüügimehe auto
See polnud asendus neljaukselisele Passati kupeele, liignimega CC. Selle lõppu polnud mul keeruline ette ennustada, sest Volkswagen lihtsalt pidi ühel hetkel endale vastu laupa laksatades taipama: “Pidage! Mis meil küll arus oli? Keegi ei ihka ju endale peent ja stiilset versiooni autost, mis on sisuliselt loodud mitte eriti heale tsemendimüügimehele. Sama hästi võiks toota tupsudega üle löödud Crocse. Mõttetu.”