DAF-i mudeliuuendustalgud jõudsid kaug- ja jaotusveokite järel ehitustandrile mõeldud autodeni. Sobiva versiooni leiab peaaegu igaks tööks ning kabiini tööolud peaksid meeldima ka nõudlikule juhile.
Ehitusveokid DAF XDC ja XFC (C nagu construction, e k ehitus) ning nende pisut leebematesse oludesse mõeldud sõsarversioonid Extra Robust põhinevad vastavalt XD-jaotus- ning XF-kaugveoautodel ning on mõeldud kõikvõimalikuks rängemaks tööks prügiveost metsa, betooni ja pinnase transpordini.
Kui Extra Robust tähendab maakeeli asfaldiseades veermikuga autot, millel lihtsalt paksust terasest kaitseraud, radiaatorikaitse ja allasõidutõke, siis C-versioonide kliirens on kuni 40 cm ja pealesõidunurk 25 kraadi. Valikust leiab lisaks rummureduktoriga tagateljed, millel lehtvedrud ja trummelpidurid, hüdromootoritega esitelje (PXP) ning rattavalemeid (peaaegu) igale maitsele (4 × 2 kuni 10 × 4).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
![](https://geenius.ee/app/uploads/2023/06/81defd7054068266474499673cb74c04.jpg)
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, juuni 2023
Kõik selle ajakirja lood