Volvo elektriline sadulveok sõidab isegi etemini kui sarnane diiselversioon, aga võrreldes viimasega on siiski veel puudu kaks „väikest” rehkendust: laadevälp tuleks korrutada ja hind jagada kolmega.
Volvo jõudis veoautode elektrifitseerimisega lõpule: väiksemate FE ja FL-i järel on nüüd akutoitelisena müügil ka kuni 44-tonnise täismassiga FM-, FMX- ja FH-seeria autod nii raam- kui ka sadulversioonidena.
Rattavalemeid leidub igale maitsele (4 × 2 kuni 8 × 4) ja kabiinegi kõikvõimalikus mõõdus. Elektri-FM ja -FH saavad vaikimisi täisõhkvedrustuse ehk ostjal jääb suuresti vaid valida, kas tellida auto kahe või kolme mootoriga, millisega kolmest võimalikust jõuväljavõtuvariandist ning kui mitme akuga (2–6).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
![](https://geenius.ee/app/uploads/2023/06/81defd7054068266474499673cb74c04.jpg)
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, juuni 2023
Kõik selle ajakirja lood