Ferrari Purosangue erineb kõikidest teistest Ferraridest ja samamoodi kõikidest teistest linnadžiipidest.
Ferrari džiip? Kunagi oli selline kooslus mõeldamatu ja ka sportautotootja ise ajas pikalt vastu, et ei, meie küll maastikuautosid tegema ei hakka. Nüüd öeldakse, et Purosangue ei olegi mingi linnamaastur, vaid FUV – Ferrari Utiliy Vehicle. See akronüüm tähendavat keskmootoriga (sest mootor asub täielikult telgede vahel) kõrgemat neljakohalist Ferrari sportautot …
Tavapäraselt algab proovisõit sellega, et ulatatakse võtmed ja heal juhul küsitakse, kas midagi on vaja tutvustada, ent Ferrari rooli nii lihtsalt ei pääse. Enne sõitu tehakse paarikümneminutiline koolitus, kus õpetajaid lausa mitu ning itaallaslikult ülevoolavate sellide jutt ei tahagi otsa saada. Kokkuvõtlikult paluti olla ettevaatlik, et autot ära ei lõhu, sest V-12-mootori 533 kW on ikka palju; lisaks räägiti auto taustast ja sünniloost ning anti praktilisi näpunäiteid, kuidas näiteks multimeediasüsteemiga hakkama saada. Aga edasi: Itaalia mäed, kiirteed ja linnad ning vaba voli valida marsruut.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2024
Kõik selle ajakirja lood