Vanast tuttavast Ducatost jäid järele vaid põhivälimus ja veermik, kui Fiat vahetas 15 aastat tagasi sündinud kaubikul välja nii mootorid kui ka terve elektri- ja elektroonikasüsteemi.
Mitmes uuenduskuur see Ducatole on, ei mäleta täpselt ka Fiati palgalised, kuid väga palju rohkem neid 15 aastat tagasi sündinud kaubik-pisibuss-madelauto-raamauto-autoelamualus ilmselt enam ei saa.
Mootori töömaht jäi endiselt 2,2-liitriseks, kuid jõuallikas olevat täiesti uus: heitmeklass Euro 6d-final, 15 kg kergem, 7% säästlikum ning pikaealisem. Vastupidavusest rääkides kõlas fraas „vähemalt 300 000 km“, kuid samas tunnistas Stellantise kaubikuosakonna tootmis- ja hinnastamisjuht Luca Marengo, et kübemefiltrit peab selle aja jooksul siiski vahetama (eluiga u 160 000 km). Hooldevälp on endiselt sõltuvalt sõiduoludest kuni 48 000 km või üle aasta, õliks 5W-30 ning AdBlue kulu umbes 0,2 l / 100 km (paak 19 l).
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 28, juuli 2021
Kõik selle ajakirja lood