Honda Civic on väga hea, selle sportversioon, äsja Eestisse jõudnud Type R aga erakordne. Kas tõesti ei suuda me leida ühtegi viga?
Sportlikke autosid on turule jäänud vähe, kuid Type R on alles ja see on õnn, sest tegu on läbi aegade ühe parema kiire luukpäraga. Veidi taustast rääkides pole see ka mingi ime, sest eelmisel aastal Eesti aasta auto tiitli võitnud tava-Civic vääris seda ja väärib ka igasugu muid tiitleid ning eelminegi Type R oli suurepärane.
Uus Type R vaimustab ennekõike sellega, mida temalt oodatakse – on väga kiire. Jätkatakse ikka sama valemiga ehk mootoriks on turbotatud kaheliitrine, mis annab nüüd välja 242 kilovatti, veavad esirattad, ainus käigukast on kuueastmeline manuaalne ja veojõudu aitab väiksemate kadudega teele viia piiratud libisemisega diferentsiaal.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 19, oktoober 2024
Kõik selle ajakirja lood