Kuidas sa lood tänapäeval väljapaistva elektriauto? Sellise, mida märkaks ka tavaline möödakäija, mitte ainult akutehnoloogiatest ning seonduvatest akronüümidest entsüklopeedilist infovaramut omav entusiast? Sellele saab praegu kahte moodi läheneda.
Esimene moodus – sa teed elektriauto võimalikult elamisväärseks. See tähendab, et sul on aastaringselt enam-vähem asjalik sõiduulatus, laadimiskiirus, läbimõeldud ergonoomika, mõistlik hind ning hea, kui sa ei peaks iga toimingu jaoks kasutama mingisugust neetud mobiilirakendust. Mida mugavam on esmakordselt elektriautode peale üle tuleval inimesel adapteeruda, seda parem.
Või siis alternatiivina, sa teed lihtsalt ägeda elektriauto. Eelmainitud omadustest on midagi puudu, aga auto üleüldine “oh, vaata, lahe!” olek korvab teoreetiliselt need puudujäägid. Üheks variandiks on tõesti võimsad elektrisuperautod, aga palju maisemad ja paremini mõjuvad on lihtsalt vinge disainiga või kuidagi nišikad autod. Hea näitena on praegu leviv retrofuturistlik disain (Honda e, Fiat 500), mille rongile hüppab viimasel ajal iga teine autotootja.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
![](https://geenius.ee/app/uploads/2021/07/7970bb99754710eb155f6cb4c3ed4f24.jpg)
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 26, juuli 2021
Kõik selle ajakirja lood