Proovisõit: uue Kia Niro tippkiirus on suurem, kui tehas ütleb

Uus Kia Niro jätkab sarnase disainikeelega nagu Sportage. Samuti on auto eelmise mudeliga võrreldes kasvanud. Fotod: tootjad
Geeniuse tellijale

Kia linnamaasturite valikus sai ka Niro lõpuks täiesti uue põlvkonna ning loomulikult kuulub sellesse elektriversioon. Kas praeguses palju tihedamas konkurentsis on Nirol veel trumpe varrukas?

Kõigile neile, kes tahavad Saksamaa kiirteedele kiirusepiiranguid ning igasuguse kihutamise ärakeelamist – käed eemale Autobahn’ist! Kus me siis saaksime edaspidi mõistlike pereautode tippkiirust katsetada? Tarbijal jääb oluline info ju niimoodi saamata ja me ei teagi, kas tootja andmed vastavad tõele või mitte. Selgus, et Kia tõtt ei rääkinud, aga sellest juba natuke allpool.

Niro on Kia linnadžiibihierarhias Sorento ja Sportage’i järel kolmandal kohal, aga sellest hoolimata ei saa seda kindlasti väikseks nimetada. 4,4-meetrise auto teljevahe on tervelt 2,7 meetrit, mis tähendab, et täiesti vabalt mahub tagumisele istmele laiutama ka täiskasvanu. Pagasiruumi on ka piisavalt, aga see sõltub juba jõuallikast.

See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus

Telli Geenius esimeseks kuuks soodushinnaga 1 €
  • Pärast esimest kuud jätkub tellimus
    täishinnaga (8.99 eurot).
  • Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.
Vali tellimuse tüüp

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu

Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

sest Kia ei sihi ammu juba klassi soodsaimat hinda, vaid pakub aina rohkem varustust ja head koostekvaliteeti, lisaks muidugi 7-aastane garantii. Seega on Niro autona seda väärt küll, ruumikas ja vaikne ka.

Kia Niro 1.6 HEV 6DCT

Eestis müügilnüüd
Hindalates 28 990 eurost
Mootor1,6 l R-4 otto, turbo + elektrimootor
Võimsus104 kW (141 hj)
Pöördemoment265 Nm
Veoskeemesivedu, 6 käiku, DSG-automaatkast
Pikkus/laius/kõrgus4420/1825/1545 mm
Telgede vahe2720 mm
Tühimass1490 kg
Tippkiirus162 km/h
Kütusekulu(k) 4,4–4,7 l / 100 km
Garantii7 aastat või 150 000 km

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2022

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.