Kia linnamaasturite valikus sai ka Niro lõpuks täiesti uue põlvkonna ning loomulikult kuulub sellesse elektriversioon. Kas praeguses palju tihedamas konkurentsis on Nirol veel trumpe varrukas?
Kõigile neile, kes tahavad Saksamaa kiirteedele kiirusepiiranguid ning igasuguse kihutamise ärakeelamist – käed eemale Autobahn’ist! Kus me siis saaksime edaspidi mõistlike pereautode tippkiirust katsetada? Tarbijal jääb oluline info ju niimoodi saamata ja me ei teagi, kas tootja andmed vastavad tõele või mitte. Selgus, et Kia tõtt ei rääkinud, aga sellest juba natuke allpool.
Niro on Kia linnadžiibihierarhias Sorento ja Sportage’i järel kolmandal kohal, aga sellest hoolimata ei saa seda kindlasti väikseks nimetada. 4,4-meetrise auto teljevahe on tervelt 2,7 meetrit, mis tähendab, et täiesti vabalt mahub tagumisele istmele laiutama ka täiskasvanu. Pagasiruumi on ka piisavalt, aga see sõltub juba jõuallikast.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
sest Kia ei sihi ammu juba klassi soodsaimat hinda, vaid pakub aina rohkem varustust ja head koostekvaliteeti, lisaks muidugi 7-aastane garantii. Seega on Niro autona seda väärt küll, ruumikas ja vaikne ka.
Kia Niro 1.6 HEV 6DCT
Eestis müügil | nüüd |
---|---|
Hind | alates 28 990 eurost |
Mootor | 1,6 l R-4 otto, turbo + elektrimootor |
Võimsus | 104 kW (141 hj) |
Pöördemoment | 265 Nm |
Veoskeem | esivedu, 6 käiku, DSG-automaatkast |
Pikkus/laius/kõrgus | 4420/1825/1545 mm |
Telgede vahe | 2720 mm |
Tühimass | 1490 kg |
Tippkiirus | 162 km/h |
Kütusekulu | (k) 4,4–4,7 l / 100 km |
Garantii | 7 aastat või 150 000 km |
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 13, juuli 2022
Kõik selle ajakirja lood