Cupra esimene mudel, paari aasta eest müügile tulnud Ateca läbis kerge uuenduskuuri. Pisut ajakohastati esiosa, välja vahetati rool ja kohendati multimeediasüsteemi, aga sõidufännile on kõige olulisem see, et Ateca on senisest veel kiirem.
Kui siiani märgiti 0–100 km/h ajaks 5,2 sekundit, siis nüüd on peamiselt käigukasti seadistamisega alistatud viie sekundi piir, täpsemalt on uus strateegiline aeg 4,9 sekundit. Võimsus on endine 300 hj ja maksimaalne pöördemoment 400 Nm nagu senisel versioonil ja nagu ka paljudel teistel kiiretel Volkswageni grupi sama mootoriga autodel.
Kompaktse džiibi 300 hobujõudu ning 4,9 sekundit „sajani“ tundub paberi peal ju päris pöörane, aga tegelikult on Ateca ootamatult taltsas. Mugavusseades sõidab see peaaegu nagu tavaline Ateca, mugavalt ja vaikselt, äkilisem iseloom avaldub alles siis, kui gaasipedaali päris tugevalt pressida.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 29, august 2021
Kõik selle ajakirja lood