Klassikaliste autode hinnad on tõusmas ja mitmed ettevõtted lõikavad sellest kasumit, restaureerides vanemaid autosid modernsema tehnikaga. Jaguar on aga otsustanud toota oma klassikalisi mudeleid täpselt sellisena nagu nad originaalis olid.
Mõned aastad tagasi ehitas Jaguar kuus Lightweight E-Type sportauto eriversiooni ja mullu alustati ka ehitamata jäänud XKSS’ide kokku panemist.
Veel üks ajalooline Jaguari mudel, mille tootmine omal ajal pooleli jäi, on D-Type ringrajaauto.
Jaguari D-Type võidusõiduauto võitis Le Mansi 24-tunnise kestvussõidu aastatel 1955, ’56 ja ’57. 1950ndatel oli suurbritannia autotootjal plaanis ehitada 100 sõidukit, kuid kahjuks tootmine lõpetati pärast 75ndat masinat.
Viimased 25 autot ehitatakse nüüd aga identsete spetsifikatsioonidega ja originaalsete jooniste järgi. Jaguar kavatseb ehitada autot kahes erinevas spetsifikatsioonis, vastavalt pika ja lühema esiotsaga. Kapoti alla mahub 6-silindriline mootor, mis algsel mudelil pärines XK kupeest.
Originaalmudelite hinnad on kasutatud turul hirmkallid, küündides mitmeteise miljoni euroni. Uue D-Type’i hinda pole Jaguar veel kinnitanud, kuid kindlasti on see seitsmekohaline number.