Neste kiirlaadimisjaamas saab maksta nüüd ka kaardiga

Kadaka laadimisjaamas saad nüüd elektriauto laadimise eest tasuda ka pangakaardiga.Foto: Neste

Kui Kadaka kiirlaadimisjaam möödunud suvel avati, sai esialgu maksta ainult Neste äpi abil. Talve hakul lisandus ka makseterminal, kus on võimalik laadimise eest tasuda nii Neste maksekaardiga kui ka pangakaardiga. Endiselt on olemas võimalus tasuda laadimise eest Neste äpiga.

Hetkel asub Neste MY taastuvenergiaga kiirlaadimisjaam Kadaka tanklas, aga juba lähitulevikus lisandub kiirlaadijaid nii Eestisse kui ka teistesse Balti riikidesse.

Tallinna Neste Kadaka teenindusjaama on paigaldatud Neste Baltikumi esimene elektrisõidukite kiirlaadimisjaam, kus on võimalik elektrisõiduk täis laadida 100% taastuvenergiaga.

Korraga saab laadida neli autot

Neste MY taastuvenergia Kadaka kiirlaadimisjaamas on neli laadijat, mis tähendab, et sisuliselt saab peaaegu alati ilma järjekorrata oma autot laadima minna. Laadija laadimisvõimekus on maksimaalselt kuni 200 kW ning laadijad töötavad CCS2 tüüpi pistikutega, mis on kõige levinum standard Euroopa liikluses osalevatel elektriautodel.

Kuni 200 kW võimsusega saab laadida elektriautosid, mille aku pinge on 800 V, kuni 120 kW võimsusega laaditakse 400 V pingega elektriautosid.

Laadimiskiirus on tavaliselt suurim plusskraadidega ja aku laetuse tasemega vahemikus 20–80%. Talvisel ajal tuleb arvestada, et laadimine on veidi aeglasem. Kiirlaadimine läheb kiiremini, kui akut ei ole täiesti tühjaks sõidetud. Akut ei pea tingimata ka täiesti täis laadima, et selle kasutusiga pikendada.

Lisaks on laadimisjaamal katus pea kohal, seega ei pea laadimist alustades või lõpetades sademetega võitlema.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.